1. november 2013

Oppsummering oktober

Påbyrja i september, fullført i oktober:
Jan Guillou - Dandy - Svensk roman - Kjøpt pocketbok

Lest i oktober:
Hans Olav Lahlum - Kameleonmenneskene - Norsk krim - Kjøpt lydfil
Gaute Heivoll - Før jeg brenner ned - Norsk roman - Kjøpt E-bok
Helge Thime-Iversen - X - Norsk krim - Leseeksemplar fått frå Juritzen forlag
Helga Flatland - Alle vil hjem. Ingen vil tilbake - Norsk roman - Lydbok lånt på biblioteket
Andrew Taylor - De dødes måned - Britisk krim - Papirbok lånt av mor
Tore Renberg - Vi ses i morgen - Norsk roman - Lydfil fått frå Lydbokforlaget
Hjorth & Rosenfeldt - Fjellgraven - Svensk krim - Kjøpt pocketbok
Alexandra Bockfeldt - Før jeg forlater deg - Norsk roman - Leseeksemplar fått frå Juritzen

Påbyrja i oktober, fullførast i november:
Britt Karin Larsen - Som steinen skinner - Norsk roman - Papirbok lånt av mor
Asle Skredderberget - Smertehimmel - Norsk krim - Papirbok lånt på biblioteket


2 kommentarer:

  1. For en flott oppsummering du har. Oversiktlig og grei. Ser at jeg har lest fire av bøkene du har lest i oktober, så vi har ganske lik lesesmak. God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Enkelt og greit, fordi eg ikkje hadde tid til å gjera meir ut av denne oppsummeringa. Sjølv om me ikkje alltid er enige om bøkene me les eller har den same leseopplevinga, har me lik lesesmak fordi me faktisk les mykje av dei same bøkene. Me har nesten 200 bøker felles på bokelskere.no, har eg sett.
      Ha ei fin helg du også! :)

      Slett