2. januar 2014

Grøssande start

...på det nye året! Og det er akkurat slik eg likar det.

Eg har høyrt ferdig den fyrste lydboka i år; novellesamlinga Stemmen i natten og andre grøsserhistorier. Samlinga vart fyrste gong utgitt i 2006 og eg har lånt ho på biblioteket. Boka varer berre i vel 2 timar, men eg tykkjer det er greitt å ta ein pause mellom kvar novelle - så boka vart påbyrja i fjor og ferdiglest i år.

Grøssarsamlinga inneheld desse novellene:
  • Plenklipp av Stephen King
  • Feberfantasier av Ray Bradbury
  • Vertinnen av Roald Dahl
  • Eksamensdagen av Henry Slesar
  • Stemmen i natten av William Hope Hodgson
  • Tyggegummimysteriet av John Steinbeck
  • Elias og draugen av Jonas Lie
Henry Slesar og William Hope Hodgson er nye forfattarar for meg, og historiane deira var såpass bra at eg skal ta å sjekka ut om det finst meir brukbart lesestoff frå desse to. Novella 'Vertinnen' av Roald Dahl har eg lest før, samt sett filmatisert. Ei bisarr, stilig og typisk "Dahlsk" forteljing. Det var også artig med det gamle norske innslaget; 'Elias og draugen' av Jonas Lie.

Novellene er godt opplest av Ivar Nergaard.

2 kommentarer:

  1. Ivar Nergaard er en av mine favorittopplesere, men jeg liker ikke grøssere. Turde du å gå tur i mørket med en grøsser på øret? Kanskje bra at det var noveller, så en kan ta en pause innimellom. Takk for fristende omtale :)

    SvarSlett
  2. Hehe, eg er ikkje mørkredd - men egentleg ganske skvetten. Det gjekk heilt fint :-)

    SvarSlett