16. april 2014

Endeleg

får også me som bur i Sogn og Fjordane låna ebøker på biblioteket. Utvalet er førebels noko begrensa, men me er i gangEbok-lanseringa vart markert forrige veke på eit arrangement på Sogndal bibliotek.

Skjermdump: sognavis.no
Fylkesbiblioteksjefen seier til Sogn Avis at det er flott at alle får lik tilgang til heile e-boksamlinga uansett kvar ein bur i fylket og kor stor heimkommunen er. Det er eg veldig enig med ho i.


Dei to fyrste bøkene eg lånte "på ebok-måten" vart 
Gro + Anja = Mio av Anja og Gro Hammerseng-Edin 
og Mellom rødt og svart av Jan Guillou.

2 kommentarer:

  1. Så bra at dere er i gang! Jeg begynte å låne e-bøker gjennom ebokbib i februar og har lånt mange bøker allerede. Jeg er ellers ingen ivrig bibliotekgjenger og det er så "sytalaust" at du slipper å tenke på at bøker skal leveres tilbake, de bare forsvinner når lånetiden er over om du ikke har fornyet lånetiden. Helt enig med deg at alle burde ha lik tilgang på ebøker uavhengig av hvor man bor. Ha en fin onsdagførpåske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg brukar biblioteket mykje, også på "den fysiske måten". Men det er fint at me no har fått eit supplement.

      Slett