1. april 2014

Grisham på vent

Boken på vent er fast tysdagstema hos Beathes bokhylle, og der deltek eg gjerne dersom det passar. Mi ventebok i dag er Megleren av John Grisham, og på "vaskeseddelen" kan ein lesa følgjande om denne boka:
"Den avtroppende presidenten benåder overraskende børsmegleren Joel Backman, som forvekslet den amerikanske drømmen med grådighet, og dermed måtte tilbringe seks år bak lås og slå. Det er ingen vet er at presidenten handler under sterkt press fra CIA, som mener at Backman i sine glansdager skaffet seg innblikk i hemmeligheter som kan avsløre verdens mest avanserte satelittovervåkningssystem..."
Boka eg lyttar til akkurat no er Pelikanrapporten av same forfattar - og eg merkar at det er lenge sidan eg har lest (høyrt) ein skikkeleg actionthriller av internasjonalt format. For dette ga verkeleg meirsmak - så eg har alt skaffa meg Megleren på biblioteket, også som lydbok. Ivar Nergaard er opplesar av begge bøkene.

John Grisham (f. 1955) hadde advokat- og politikarerfaring då han brakdebuterte med Tid for hevn (A time to kill) i 1988. Sidan då har han han selt bøker som hakka møk og hatt mange plasseringar på internasjonale bestseljarlister.

Pelikanrapporten (The Pelican Brief) vart filma i 1994 med dei vakre
menneska Julia Roberts og Denzel Washington i hovudrollene.

20 kommentarer:

  1. Grisham er en fin forfatter. Jeg har ikke lest mer enn 2-3 bøker av ham, men kunne absolutt tenke meg å lese mer. Ønsker deg en riktig så fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Grisham er dyktig, - det er ikkje tilfeldig at han har selt millionvis med bøker!

      Slett
  2. Jeg må med skam melde at jeg ikke kan huske å ha lest noe av Grisham.. Jeg har hørt desto flere bøker Ivar Nergaard har lest inn, og det kan liksom ikke bli feil, det! Han er skikkelig dyktig- kanskje jeg rett og slet skal notere meg denne ;o)

    SvarSlett
  3. Las noen av Grisham for mange år siden. Det står en i bokhylla også, Partneren. Spennende bøker, husker jeg. Nyt det flotte været mens vi har det!.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, spennande, men dei er så "gammaldagse" på ein måte. Bøkene vart skrivne før internett og smarttelefonar vart allemannseige - det er tydeleg at den nye teknologien har endra liva og tilværet for alle; for både agentar, politi, kjeltringar, journalistar - og alle oss som les.

      Slett
  4. John Grisham er en av forfatterne jeg absolutt skal sjekke ut en dag ;)

    SvarSlett
  5. Har skaffet meg flere av bøkene hans brukt i mars, og på loppis forrige helg fant jeg Megleren innbundet versjon til 5 kroner. Weeehuu :D
    - Siri

    SvarSlett
  6. Pelikanrapporten, den er lenge siden jeg har lest:) Morsomt å høre om den igjen.....husker jeg så filmen også, så spennende den og boken var:) Men må innrømme jeg ikke har lest så mye mer av forfatteren, er jo absolutt en man burde prøve å lese mer av. Nei, leser du Himmelrike og helvete........lånte den igår:) Gleder meg til å starte på den:) Kos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har Himmelrike og helvete som ei slags "ekstrabok" for tida. Eg les i den innimellom alt anna eg er opptatt av for tida.

      Slett
  7. Leste Pelikanrapporten for mange år siden og har sett filmen. Mins den var bra

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har også sett filmen ein gong, men hugsar svært lite av handlinga. Trur boka er mykje betre enn filmen.

      Slett
  8. Har ikke lest noe av forfatteren men jeg skal notere meg bøkene, for disse fikk jeg lyst til å lese. Har sett Pelikanrapporten for mange år siden og den filmen likte jeg godt og da har jeg en mistanke om at boken kan være hakket bedre. Tusen takk for boktips! Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Som sagt over: Boka er betre enn filmen!

      Slett
  9. Er usikker påom jeg har lest noe av Grisham, eller om jeg bare har en bok i hylla, nedstøvet.. Husker den tiden jeg leste mye av de gode gamle utenlandske thrillerne, mye bra der, ja. Ken Follett, John Le Carr med fler..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, der har eg vore òg ;) Follett, Le Carre og Grisham, samt MacLean og Bagley las eg mykje av - for fleire år sidan..

      Slett
  10. Har lese nokre av Grisham sine bøker og hugsar eg likt "Broderskapet" godt. Men det er ei stund idan eg las han sist. Trur eg må setje igang eit nytt måleprosjekt slik at eg tek meg "tid" til å fullføre ei heil lydbok. Av og til skulle eg ønskje at eg pendla eit godt stykkje mellom heim - jobb slik at eg kunne høyre på lydbøker... God fornøyelse :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er så "heldig" at eg har halvannan time dagleg busskøyring til og frå jobb. Så eg får "lest" mykje på den måten!

      Slett