18. november 2014

Norgeshistorie på vent

Eg var heldig då eg var innom biblioteket ein snartur i dag og fann at Frank Aarebrot si bok 200 år på 200 sider var ledig. Sidan eg så og sei aldri ser på TV, gjekk eg glipp av det mykje omsnakka og omtykte TV-foredraget 200 år på 200 minutter. Difor ser eg fram til å ta fatt på denne boka. Historie er interessant, og når det vert formidla av ein kapasitet som Aarebrot, vert det underhaldande i tillegg. Reknar eg med.
Hadde lydbokversjonen vore tilgjengeleg, hadde eg skaffa meg den òg - men papirutgåva har den fordelen at ho inneheld mange illustrasjonar og bilete. Forlaget presenterer boka slik:
"Vi tas med fra grunnlovens tilblivelse på Eidsvold, via parlamentarismens feider, til verdenskriger, frem mot EF-strid, olje og vår egen tid. Her er hele den fantastiske utviklingen fra Norge var et fattig bonde- og fiskersamfunn, til at landet ble en rik og moderne demokratisk velferdsstat."
Andre bloggarar:
Rose-Marie seier at boka er Årets beste gaveidé og at ein treng både papir- og lydbokutgåvene for å få fullt utbytte av boka.
"Den andre" Berit har høyrt lydboka og likte ho veldig godt.

200 år på 200 sider er altså mitt bidrag til Boken på vent hos Beathe i dag. Klikk deg inn hos henne om du vil sjå andre ventebøker og få litt leseinspirasjon.

8 kommentarer:

  1. Jeg har feiret 200 års jubileet på ymse vis i år, men denne boken har ikke stått på planen. Spent på å høre hva du synes etter du har lest den :)

    SvarSlett
  2. Fikk heller ikke foredraget med meg. Men etter at jeg leste Rose-Marie's omtale fikk jeg lyst til å lese den. Har en annen 1814 bok jeg leser i nå og da skrevet av Karsten Alnæs. Selv om det er interessant å lese det som skjedde i det han kaller "Miraklenes år, synes jeg det er litt vel tørt og kjedelig fortalt. Men jeg skal nå komme meg gjennom den - har lest over halve boka.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg las Alnæs si bok tidlegare i år. Litt tørt ja, og veeeldig sakleg - men likevel interessant. Aarebrot har nok ein annan og enklare tilnærming til stoffet.

      Slett
  3. Jeg har fått med meg denne boken men foreløpig har den ikke kommet på leselisten, men jeg har begynt å vurdere om jeg "bør" få med meg denne likevel. Blir spennende å se om den faller i smak hos meg, i mellomtiden skal jeg få med meg de andre omtalene av boken,

    SvarSlett
    Svar
    1. Det vart sagt etter forelesninga som gjekk på TV at også folk som ikkje er historieinteresserte i det heile tatt vart fenga av professor Aarebrot. Spent på om boka er like fengslande.

      Slett
  4. Jeg kan bekrefte at forfatterens entusiasme og engasjement smitter! Tolk selv om det er en advarsel eller anbefaling :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. He-he, eg vel å sjå positivt på den!

      Slett