3. februar 2015

Førebuingar til bokbloggerprisen 2015

Som i fjor og i forfjor
Eg ynskjer å ha ein viss oversikt over kva eg har lest og kva eg har lyst til å lesa av norske titlar utgitt i 2015. 

(Mine favorittar med * stjerne. Endeleg nominasjon: Raude tal)

Innlegget er endeleg oppdatert 05.01.2016.

Har lest:

Romanar/krim

Open klasse
  • Kartvedt, Sindre: DumDum Boys - En vill en (Aschehoug) *  4
    • Rockebiografi
  • Lindell, Unni: Min mor har en saks i ryggen (Aschehoug) *  3
    • Krimnoveller
    • Lundekvam, Claus: En kamp til (Cappelen Damm) *  2
      • Fotballbiografi
    • Magnus, JonSommerfuglene i Armero (Aschehoug)*  1
      • Reiseskildring/dokumentar/erindring
    • Schaefer, Robin: Monika-saken (Vigmostad & Bjørke)
      • Sak/debatt
    • Sigbjørnsen, Hanne: Tegnehanne (Egmont)  7
      • Tegneserie/humor
    • Strøksnes, Morten A.: Havboka (Oktober)  5
      • Hav-/miljøsak
    • Westlie, Bjørn: Fangene som forsvant (Spartacus)  6
      • Krigshistorisk, dokumentar

    1 kommentar:

    1. En sånn liste må jeg ha også, ellers er det ikke lett å huske på slutten av året :) Ser ut som du har en god plan på hva du skal lese fremover, tror jeg må ta meg en nærmere titt på den.

      SvarSlett