2. juli 2015

Oppsummering juni

Påbyrja i mai, fullført i juni:
Ragnar Kvam jr. - Thor Heyerdal 1. Mannen og havet - Biografi - Papirbok lånt på biblioteket
Kjell Ola Dahl - Lindeman & Sachs - Norsk roman - Lydbok lånt på biblioteket

Lest i juni:
Asbjørn Jaklin - Rød sone - Norsk krim - Lånt ebok
Arnaldur Indridason - Hjemstavn - Islandsk krim - Papirbok lånt av mor
Emelie Schepp - Merket for livet - Svensk krim - Lånt ebok
Eirik Husby Sæther - Lobotomisten - Norsk krim - Kjøpt papirbok
Emma Healey - Elisabeth er borte - Britisk krim - Lydbok lånt på biblioteket
Britt Karin Larsen - Slik treet faller - Norsk roman - Papirbok lånt av mor
Christoffer Carlsson - Den usynlige mannen fra Salem - Svensk krim - Lydbok lånt på biblioteket

Påbyrja i juni, fullførast i juli:
Kurt Aust - Dødt løp - Norsk krim - Lånt ebok
Elizabeth George - Bare en ond handling - Britisk krim - Kjøpt pocket



Eit litt meir normalt tal bøker lest denne månaden; 2 ebøker, 3 lydbøker og 4 papirbøker. Dette var som planlagt og forventa.
Kva som vart høgdepunkt og "lågpunkt" i juni er lett å sjå ut frå terningkasta.
Slik treet faller var fantastisk fin og Elizabeth er borte fall ikkje i smak.

2 kommentarer:

  1. Jeg har lest Rød sone, som jeg likte. Jeg avbrøt Elisabeth er borte, den var kjedelig... Godt gjort at du orket å lese den feridg når du ga den en toer... Hjemstavn har jeg å vent. Ha en fin kveld.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg las Healey-boka ferdig på grunn av positive førehandsomtalar og forventningar om å bli overraska på slutten. Det vart eg ikkje..
      Hjemstavn er fin - i alle fall om du har kjennskap til Indridason og Erlendur frå før.

      Fortsatt god kveld - eller natt er det vel blitt. Tropenatt faktisk, på våre kantar.

      Slett