1. mai 2017

Oppsummering april

Påbyrja i mars, fullført i april:
Kurt Aust - Vredens dag - Historisk krim - Lånt papirbok privat
Anders de la Motte - MemoRandom - Svensk krim - eBokBib

Lest i april:
Arnaldur Indridason - Glemt - Islandsk krim - Lånt lydbok biblioteket
Lars Mæhle - Den stille flokken - Norsk krim - eBokBib
Arne Dahl - Utmarker - Svensk krim - Kjøpt papirbok
Hans Olav Lahlum - Et kvart liv - Biografi - Storytel lyd og ebok
Vera Henriksen - Beretningen om Bent Jonsson I - III: Trollsteinen, Pilegrimsferd, Blåbreen - 3 historiske romanar - Lånt papirbok privat
Michel Bussi - Etter styrten - Fransk krim - Lånt lydbok biblioteket
Eystein Hanssen - De ingen savner - Norsk krim - Lånt papirbok privat og lydbok Storytel

Påbyrja i april, fullførast i mai:
Britt Karin Larsen - Av lys er du kommet - Norsk roman - Lånt papirbok privat
Jan Mehlum - To komma åtte sekunder - Norsk krim - Lytteeksemplar
Jason Timbuktu Diakité - En dråpe midnatt - Svensk biografi - eBokBib



Ikkje berre årets fyrste terningkast 6 - men heile to seksarar i same månad! Det har ikkje hendt før, i mi bloggtid. 9 bøker, men den eine er tre-i-ein - så det vart 11 bøker tilsaman - noko som er eit greit resultat for lesemånaden april.
  •  5 papir, 2 lyd, 2 ebøker, 1 kombinert lyd og ebok, 1 kombinert lyd og papir
  •  9 lånt, 1 abonnement, 1 kjøpt
  •  6 krim, 1 historisk krim, 3 historiske romanar, 1 biografi
  •  7 norske, 2 svenske, 1 islandsk, 1 fransk
  • "Nye" forfattarar: de la Motte, Bussi, Hanssen

10 kommentarer:

  1. Tenk, jeg har ikke lest noen av dine denne måneden, men som jeg har nevnt før skal Utmarker leses en gang. Mæle og Bussi virker også tiltrekkende på meg.

    Jeg har lest den Mehlumboka du har startet på. Spent på hva du synes om den.

    Ønsker deg en flotters 1.mai Berit, uansett hva du gjør. Jeg heier på arbeidernes dag, selv om jeg ikke går i tog eller ser på (antageligvis ikke)!

    SvarSlett
    Svar
    1. Mehlumboka er ujamt og rotete, tykkjer eg - så langt. Har att 3 t lytting og ventar på at trådane skal samlast snart..
      Eg set pris på og meiner at 1. mai er ein viktig dag - i prinsippet. Sjølv er eg ikkje aktiv på nokon måte og brukar dagen som ein etterlengta ekstra fridag.

      Slett
    2. Ja, det er flott ar dagen markeres. Man må ikke gå i tog for det.
      Ang Mehlumboka så har jeg blogget om den, så du kan lese det når du er ferdig med din.:)

      Slett
    3. Fortsatt ikkje heilt ferdig med To komma åtte sekunder, men eg har no lest omtalen din. Eg er enig i dine vurderingar.

      Slett
  2. Hm... har Lahlum gitt ut biografi? Jaja :) To seksere er jo utrolig bra, selv ga jeg en 5`er til Mæhle sin krim. Den var og den eneste av dine bøker denne måneden jeg har lest.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lahlum debuterte som forfattar med ein omfattande biografi om Oscar Torp og følgde opp med ein annan om Haakon Lie. Han skal også ha arbeidd med ein biografi om Reiulf Steen, men så vidt eg veit er ikkje den utkommen. I tillegg har han skrive ei bok om alle (!) dei amerikanske presidentane og ei anna om ein rad britiske statsministrar. Så ja; han er i høgste grad ein biograf - også. Eg er djupt imponert over den mannen, samstundes som eg tykkjer han er (ufrivillig) komisk og nerdete.

      Mæhle si bok tek opp eit alvorleg og viktig tema og er lærerik i tillegg til at det er ein OK krim.

      Slett
  3. To seksere det er bra!
    Vera Henriksen har skrevet mye bra, men jeg tror ikke jeg har noen blogginnlegg om hennes bøker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Vera Henriksen skreiv mykje bra. Bøkene hennar er tidlause.

      Slett
  4. Måtte scrolle for å se om Arnaldurboka var om Erlendur, før jeg så at den ikke var beblogget. Treer altså. Det har virkelig gått nedeom med Reykjavik, de siste har vært svake/ujevne. Må selvfølgelig leses uansett, har man hengt på gjennom alle disse årene, er det blasfemisk å slutte -).

    Mæhle leste førsteboka i mars (eller feb) og jaja, og ingenting spesielt, men skal lese meg opp til 2017, for å få, ihvertfall en norsk 2017krim. Og kanskje også denne Boris, som Anita har snakket så varmt om. Aust har du skremt meg bort ifra..

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg i at Arnaldur sine siste bøker er svakare og meir ujamne enn tidlegare. Håpar han kjem attende på sporet. Glemt er ubegripeleg treg.
      Mæhle si bok er ok+, det same er Aust. Eg vart ikkje overbevist, men skremt vart eg ikkje. "Denne Boris" har eg nettopp skaffa meg frå biblioteket. Har lyst til å gje han ein sjans.

      Slett