1. januar 2017

Oppsummering desember

Påbyrja i november, fullført i desember:
John Hart - Syndenes forlatelse - Amerikansk roman - Kjøpt lydfil
Johan Harstad - Max, Mischa & Tetoffensiven - Norsk roman - eBokBib

Lest i desember:
Anne Holt - I støv og aske - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Edvard Hoem - Land ingen har sett - Norsk historisk roman - Lånt lydbok biblioteket
Chris Tvedt - Den som forvolder en annens død - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Robert Galbraith - Ondskapens kall - Britisk krim - Lånt lydbok biblioteket
Bernt Rougthvedt - Tårn - Norsk krim - Lånt papirbok privat
Sigmund Falch - Slemmaste dokka i Dramman - Humor/satire - Lånt papirbok privat
Aina Stormo og Katia Gjerding Wiegand - Jesperpus - Dokumentar - Papirbok fått i julegåve

Påbyrja i desember, fullførast i januar:
Jorun Thørring - De dødes hus - Norsk krim - eBokBib
Richard Herrmann - Seks skudd ved stengetid - Kriminalhistorisk dokumentar - Storytel


  •  5 papir, 3 lyd, 1 ebok
  •  7 lånt,  1 kjøpt, 1 fått i julegåve
  •  5 krim/spenning, 2 andre romanar, 1 dokumentar, 1 humor
  •  7 norske (4 av desse frå 2016), 1 amerikansk, 1 britisk
  •  6 menn,  3 kvinner
  • "Nye" forfattarar: Rougthvedt, Stormo, Wiegand
Likte best: Land ingen har sett
Likte minst: Max, Mischa & Tetoffensiven

5 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg Berit!
    Så bra at du likte Syndenes forlatelse så godt.:)
    Jeg har også lest Tvedt sin bok blant dine.
    Ser du ga Harstad en treer... bare. Har store forventinger til den og har kjøpt boka.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal bli interessant å sjå kva du tykkjer om Harstad si bok! Ho er enorm - på fleire plan. For meg vart omfanget, detaljane og dei uendeleg lange setningane - utmattande. Eg holdt på å gi opp fleire gonger, men fullførte likevel. Det betyr at boka har ulike kvalitetar som likevel held ein lesar interessert - og det er godt gjort. Eg elska Buzz Aldrin-boka og vart difor skuffa over at eg ikkje fekk den same gode leseopplevinga med denne.
      Max Mischa & Tetoffensivet hadde vore ei svært bra bok om ho hadde vore oppstramma og kutta ned til halvparten av sidetalet.

      Slett
    2. Ja, håper jeg ikke synes det samme som deg, kan ha tungt for langdryge detaljerte bøker med veldig mye ord..
      Nå må jeg skynde meg å lese mer i Lindellboka. Ganske ekkel etterhvert.. er litt bekymret for Maran Dahle.

      Og ps, jeg ser selvsagt frem til å følge deg videre i 2017 også.:)

      Slett
  2. Godt nyttår Berit, kjekt å se hva du har lest i desember. Jeg har lest 3 av dine, og av dem likte jeg Chris Tvedt best (faktisk så godt at den havnet under et juletre i familien) Ønsker deg et riktig flott nytt leseår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nyttår til deg også, Tine.
      Chris Tvedt og Mikael Brenne er bra - og ein får håpa at vedkommande som fekk boka i julegåve tykkjer det same.

      Slett