26. august 2014

Haustbøker på vent

Boken på vent er fast tysdagstema hos Beathes bokhylle, og her kan ein ofte finna gode og varierte lesetips. Som oftast har deltakarane fokus på nye/kommande bøker. Midt i startgropa til bokhausten er det kanskje ikkje så lett å halda oversikt over alle dei nye bøkene ein ønskjer å få lest snart? Og forresten; alle kan ikkje lesa alt, - kvar enkelt må finna si eiga "hylle" å konsentrera seg om.

Nøkkelmakeren er den aldeles "blodferske" romanen til Gert Nygårdshaug. Boka vart lansert på Engebret der det vart servert genever og rugbrød med fleskepølse, skriv forfattaren på facebook-sida si. Eg likar godt Nygårdshaug sin humor og særeigne skrivestil og kjem til å lesa boka - men ikkje med det fyrste. For etter det eg har fortstått, er Nøkkelmakeren eit slags framhald av Klokkemakeren - og den har eg heller ikkje lest. Men før Klokkemakeren skal eg lesa ferdig Fortellernes marked, som er eit slags framhald av Prost Gotvins geometri, og den har eg lest - og likt. Eg er litt usikker på om kronologi er viktig her - men slik er i alle fall planane min framover når det gjeld akkurat desse bøkene.

Innimellom skal eg lesa (og høyra på) andre bøker, nokre av dei er ferske og norske. Eg gledar meg spesielt til lydbokutgåva av Tore Renberg sin nye roman om Rudi og dei andre figurane me vart kjende med i Vi ses i morgen, Angrep fra alle kanter. Sjølv om eg ikkje pleier å ta imot gratisbøker/leseeksemplar, har eg gjort eit unnatak med denne; eg har bedt om å få tilsendt lydfil/lytte-eksemplar frå Lydbokforlaget.
Av andre kommande bøker eg ser fram til, kan nemnast Gunnar Staalesen si nye Varg Veum-bok Ingen er så trygg i fare og avslutninga av Carl Frode Tiller sitt Innsirklingsprosjekt.

Alt tyder på at det vert ein travel og triveleg lesehaust.

16 kommentarer:

  1. Her var det fullt av flotte bøker :-) Jeg tror jeg skrev til deg sist tirsdag at jeg har lyst til å lese Gert Nygårdshaug, og det gjelder fremdeles :-) Tore Renberg må jeg også få med meg, siden han er en lokal forfatter :-) Jeg har ikke lest Vi ses i morgen enda, så det må jeg få gjort. Nå begynner jeg og nærme meg midten på mitt Murakami prosjekt, så da kan jeg begynne å se på andre bøker! Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er fint at me har så stort og variert tilbod på bokfronten :)

      Slett
  2. Både Nyårdshaug og Renberg er flotte forfattere, så dette var fine valg. Har nettopp kjøpt "Pergamentet" av Nygårdshaug, som en av bøkene jeg skal lese i høst. Ha en fin kveld Berit.

    SvarSlett
  3. Ikke lest noe av Nygårsdshaug, men har en bok stående i bokhylla

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikkje alt frå den kanten er like bra. Får håpe du har ei bok som er lesbar.

      Slett
  4. Nøkkelmakeren kom ubedt inn dørene her i uka. Det passet meg utmerket, for jeg har ikke lest ei eneste bok av forfatteren. Kanskje det var på tide? Jeg har utpreget kronologi-allergi, så jeg bryr meg ikke om forutgående bøker. Satser på at den "går seg til" etterhvert. Jeg er igang med Innsirkling 2 før jeg går igang med Angrep Fra Alle Kanter utpå høsten. Litt begrenset hvor mye tid jeg får til lesing nå etter studiene er i gang, men det er lov å være optimist! Spesielt er jeg spent på Renberg-boka. Jeg likte også veldig godt Vi Ses Imorgen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er heller ikkje alltid så opptatt av kronologi. Men eg ser jo av og til, i ettertid, at bøker bør lesast i rett rekkefølge. Ein går gjerne glipp av noko. Nøkkelmakeren er vel så spesiell at det vert hipp som happ kva ein les fyrst og sist.

      Slett
  5. Eg likar Nygårdshaug godt, men har berre lese bøkene med Fredrik Drum. Mengele Zoo har eg på "ventelista", så får eg sjå kva eg tykkjer. Ønskjer deg ein fortsatt fin kveld og ein spennande bokhaust.

    SvarSlett
    Svar
    1. Mengele Zoo er kjempefin. Det er ei bok med mange lag, og som gjerne blir oppfatta på ulike måtar.

      Slett
  6. Nygårdshaug er en super forfatter. Han skriver både tankevekkende romaner og underholdende krim. Jeg gleder meg til å lese Nøkkelmakeren. Klokkemakeren er kanskje den boka av Nygårdshaug jeg liker minst, men i Nøkkelmakeren er jo Assange med - og da må det jo bli bra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, han er (som oftast) veldig god. Men eg likte ikkje Nullpluss og Dverghesten. Skjønte ikkje poenget liksom. Klokkemakeren er vel ganske tynn? så eg skal komma meg gjennom.

      Slett
  7. Spent på den siste Nygårdshaugboka, selv om den har fått lunkne kritikker.. Innsirkling derimot , har fått knakende kritikker- og jeg er i gang med nr to, før jeg tar nr tre..

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er også spent. Det er slett ikkje sikkert boka fell i smak. Er også spent på kven David egentleg er, det får ein vel svar på i Innsirkling 3.

      Slett
  8. Har kun lest en bok av Nygårdshaug og kunne godt tenkt meg å lest den nyeste boken hans,men jeg må lese den første boken først for jeg må eller liker helt å lese bøker kronologisk. Innsirkling har jeg innsett at jeg bør lese og jeg får vel ta begynnelsen først tenker jeg. Mange flotte tips er og vi går garantert ikke uten lesestoff i høst.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nygårdshaug snur ofte opp/ned og bak/fram på tid og rom - så eg er litt usikker på kor viktig kronologien er i akkurat dette tilfellet.
      Når det gjeld Innsirkling, MÅ ein starte på 1'aren.
      Det var mange og svært varierande ventebøker denne gongen. Bra:)

      Slett